Dragi stafetisti, dragi muntomani, dragi prieteni, a sosit in sfarsit si vremea pentru a ne intalni sa sarbatorim impreuna inca un an incheiat cu succes in cadrul Stafetei Muntilor!
Ne vom aduna cu mic cu mare in localitatea Arefu din judetul Arges unde ne vom caza la Pensiunea Dracula! Pentru a ajunge aici este destul de simplu, urmati orice drum care duce la Curtea de Arges, unde puteti lua o pauza la dus sau la intors pentru a vizita Manastirea Domneasca sau Fantana Mesterului Manole. Din Curtea de Arges luati drumul catre Transfagarasan si la doar cativa km pana in Cetatea Poienari, stiti voi, adevarata fortareata a temutului Dracula, veti gasi Pensiunea Dracula!\
Acum sa trecem la detalii:
CAZARE: cazarea se va face in camera de 2,3,4 paturi. Fiecare camera are baie proprie. Camerele de 2 paturi vor fi distribuite echitabil catre toate cluburile participante, impartirea pe camere a membrilor unui club revenind reprezentantului delegat de fiecare club.
MANCAREA: va vom oferi 5 mese in regim bufet suedez (cina vineri, mic dejun sambata, pranz sambata, cina sambata, mic-dejun duminica)
COSTURI: pachetul in care intra 2 nopti cazare si cele 5 mese costa 230 lei ( copii care stau in pat cu adulti, vor plati doar o diferenta pentru masa de 100 lei! )! Pentru a va rezerva locul va trebui sa virati cel putin 50% din suma in contul: RO87 BRDE 030S V405 1502 0300 deschis pe numele Asociatia de Turism si Ecologie pentru Tineret Zimbrul Carpatin, CIF: 22150300. Pe detaliile ordinului de plata este obligatoriu sa mentionati: numele clubului si numarul de camere (Exemplu: zimbrii – 3 camere). Dupa fiecare depunere va rugam sa dati un sms la numarul 0746060505 in care sa precizati exact detaliile mentionate si pe OP pentru a avea o evidenta la zi a inscrierilor.
IMPORTANT: Pensiunea are o capacitate de 200 de locuri. Acestea se vor ocupa in ordinea rezervarii. In cazul in care aceste locuri nu sunt suficiente, vom cauta posibilitati de cazare in zona pentru cei care au rezervat mai tarziu. Deci cu cat mai repede achitati avansul, cu atat va asigurati locul.
FESTIVITATEA de PREMIERE: daca vremea ne va permite vom face premierea in amfiteatrul din incinta pensiunii. Avem rugamintea ca membrii cluburilor sa aiba pe ei tricourile de la club pentru ca dorim sa realizam niste poze artistice la panoul de onoare. Ca in fiecare an orice club poate premia cu maxim 5 diplome alte cluburi sau persoane!
BALUL STAFETEI: in acest an tematica este “Fruit Salat” ceea ce inseamna ca fiecare participant va trebui sa se costumeze in orice doreste el, dar este foarte important ca toti stafetistii sa vina costumati!
TOMBOLA PRIETENIEI: fiecare participant va aduce un cadou cu o valoare de maxim 50 lei frumos ambalat incat sa nu se poata observa ce este in interior. Pentru copii vom avea o tombola speciala, va rugam deci cand predati un cadou pentru copii sa precizati acest lucru.
OLIMPIADA STAFETISTILOR: pentru a acoperi ziua de sambata intr-un mod care sa permita socializarea intre cluburi anul acesta vom organiza o intrecere deosebita. Astfel fiecare club participant va desemena intre 2 si 6 membri care sa participe la acesta olimpiada. Toti membrii desemnati de cluburi vor fi impartiti pe echipe prin tragere la sorti, astfel incat fiecare echipa sa aiba membri de la cat mai multe cluburi. Echipele astfel create se vor intrece in diferite probe special pregatite pe terenul de langa pensiune, asta in cazul in care vremea va permite. Daca vremea va fi nemiloasa vom cauta niste probe de interior. Desemnarea membrilor de la fiecare club se va face in saptamana premergatoare premierii, astfle incat echipele sa fie deja formate la sosirea in locatie.
CA de final: pentru orice neclaritati, probleme sau intrebari pertinente ne puteti contacta pe Facebook sau la telefon: Johnny – 0746060505 , Kelly – 0723256244
Va asteptam cu drag !